پشتیبانی از انواع اسناد متنی، صوتی، تصویری، فیلم و ...
امکان ایجاد ساختار های موضوعی برای آرشیو اسناد و مدیریت سطوح محرمانگی آنها
ثبت اطلاعات پایه نظیر سازمان ها ، واحد های سازمانی، پرسنل، انواع اسناد ، روش کد گذاری اسناد و پرونده ها و غیره
امکان اختیاری کدگذاری خودکار اسناد و پرونده ها توسط سیستم بر اساس روش تعریف شده
امکان بهره برداری در شبکه internet و نیز intranet سازمان
مدیریت ذخیره و بازیابی اسناد و تشکیل پرونده ها
ثبت مشخصات و مدیریت بارگذاری (upload) فایل های اسناد
مدیریت امانت سپاری پرونده ها و اسناد به اشخاص و سازمان های مجاز
ارائه مجوز دسترسی اینترنتی مدت دار به کاربران جهت استفاده از اسناد
دسترسی سریع به تصویر و محتوای اسناد از طرف کاربران سیستم با امکانات مناسب جستجو
دارای بخش مستقل امنیت به منظور تعریف سطوح دسترسی کاربران به بخش های سیستم و مراقبت و کنترل دسترسی ها
استفاده از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار پایگاه داده اوراکل جهت ذخیره سازی و پردازش حجم عظیم اطلاعات
آرشیو عمومی مدارک
حساب جامع چیست؟
از طریق این نرم افزار مدیریت ذخیره و بازیابی حجم عظیم اسناد با درجه امنیت بالا، به راحتی و به نحو کاربر پسند صورت می گیرد. استفاده از این سیستم به سازمان هایی که اسناد و مدارک فراوانی را تولید و یا در بایگانی های خود نگهداری و مدیریت می نمایند توصیه می گردد.
شرح خدمات
فروش
تطبیق و مناسب سازی نرم افزار با الزامات مشتری
نصب و راه اندازی
خدمات پشتیبانی
Office :+98 41 35516008
Support :+98 9126083853
Mobile :+98 9144119861
email : manager@apexsys.ir